23 Eylül 2013 Pazartesi

WeChat Üyelik İptali - Hesap silme


Merhaba arkadaşar bu yazımda çok konuşulan WeChat online ücretsiz mesajlaşma-arama servisinde hesap silme- üyelik iptal etme işlemi nasıl yapılır sorusuna cevap bulmaya çalışacağım tabikide sizlerin katkıları değerli yorumlarınızıda istiyorum.
Arkadaşlar çok aradım ne WeChat'ın sitesinde nede uygulamasında üyelik iptali vb. hiçbirşey yok ama WeChat uygulamasını cihazimızdan kaldırdığımız taktirde hesabımızı kimse göremiyor yani uygulamayı cihazımızdan kaldırmamız kâfi.
Yinede HHesabınızın Tamamen Ortadan Kalkmasını istiyorsanız !

-Kullanıcı adınızı değiştirin,tüm fotoğraflarınızı silin,değiştirilebilen herşeyi değiştirin.
-Programı indirdiğiniz Apple Store veya Google Play platformundan wechat uygulamasına yorum yazmanızı tavsiye etmekteyiz çünkü çok sayıda hesabından kurtulamayan mağdur var.

12 yorum:

  1. arkadaşlar malesef wechat uygulamasında hesap silme seçeneği bulunmamakta uygulamanın ne kendisinde nede web sitesinde hesap silme ile ilgili bir seçenek vb. bulunmuyor.

    YanıtlaSil
  2. arkadaşlar wechat hesabını telefondan tamamen kaldırın. o zaman hesap kapanıyor. ama tekrar uygulamayı yuklrseniz telefon numaranıza şifre gönderiyor doğrulamayı istiyor. yuklemek isterseniz tekrar tabi. aynı profille devam ediyor. istemeyenler için zaten sorun yok.

    YanıtlaSil
  3. Uygulamaya sildim tekrar yukledim wechat kimliğini ve sifremi yazdim girdi yani hesap silinemiyor malesef

    YanıtlaSil
  4. Pelin hanım bahsettiğim şeyi tam olarak anlayamamışsıniz yada ben anlatamamışım. Benim kastım, wechat uygulaması cihazınızda yüklü değilken, sizin hesabınında yok olması anlamıdır.

    YanıtlaSil
  5. DeleteWeChat.com işe yaramı hocam anladım ingilice birde benim tel. nokia lumia 620 email yok :(

    YanıtlaSil
  6. DeleteWeChat.com silen var mı ?

    YanıtlaSil
  7. we chat hesabı yüklü değilkende profiliniz görülebiliyor. Ben programı kaldırdığım halde profilim duruyordu ve aktif gözüküyordu

    YanıtlaSil
  8. Telden kaldirin ozaten silinoa

    YanıtlaSil
  9. general mobil telefonum arızalandığından dolayı uygulama silindi hesabımı tekrar bulamıyorun acil yardım

    YanıtlaSil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. Wchet kimlik değiştirme nsl oluyor bilen varmı ad değil wchet hesabı değiştirme yani kimlik

    YanıtlaSil

Diğer Yazılarımız