14 Eylül 2013 Cumartesi

Trend Vidi WordPress video teması indir - trendwp -

Trend Vidi WordPress video teması indir (trendwp),Trend Vidi Video teması harika bir Video teması olmasının yanında kolay kullanımıylada dikkatleri üzerine çekiyor.



Bu tema çok ama çok hoşunuza gidecek çünkü, Facebook uygulaması sayesinde siteniz ziyaretçi akınına uğrayacak .
Video temamız , wordpress tema mantığı ile hazırlanmış olup , ücretli wordpress video temaları arasında eşsizdir.

Sahip olduğu ek wordpress tema özellikleri ve kolay wordpress yönetim paneli seçenekleri, temamızı kullanırken zevk almanızı sağlayacaktır.
  
(tema telif hakkı gerekçesi ile kaldırılmıştır.)(satın alma sayfası)

5 yorum:

  1. üstad rica etsem bana onu mail ile yollamanız mumkunmu ? damati@mynet.com

    YanıtlaSil
  2. Adsız bey size keremiya temasını öneriyorum % 100 gerçek keremiya gibidir hatta aynısıdır diyelim. arama bölümüne '' keremiya '' yazmanız yeterli olacaktır.

    YanıtlaSil
  3. rica etsem bana gönderebilirmisiniz?

    YanıtlaSil
  4. paylaşım için teşekür ederim hemen indirip deniyorum

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler paylaşım için bu temayı denedm harika devamlı takipteyim blogunuzu ve güzel içerikler paylaşıyorsunuz Children Health

    YanıtlaSil

Diğer Yazılarımız